24. september 2009

NEPAL

Namaste!
Po dnevu in pol letov sva koncno v Kathmanduju. Ce koga zanima kako je z leti in gripo...jaz sem se na letalu delala norca, ko so nas vse pospricali kot komarje-verjetno z razkuzilom, v Indiji pa so nas pricakali vsi v maskah in takoj me je smeh minil, ko sem na termokameri zarela kot visnja in ze naslednji trenutek dobila termometer. Na sreco me niso odpeljali v karanteno, se par minut tam, pa bi po moje imela 40stC...
Trenutno se nahajava v Thamelu, najbolj turisticnem delu Kathmanduja,
kjer je raj za shoping frike

in taka guzva da hodimo en podrugemo, po motorjih in cunjah..

se dobro da je pred najinim hotelom malo bolj mirno.

7 komentarjev:

  1. upam, da paket z nepalskimi tunikami že potuje proti domu, :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Marjeta, a to je ta nova frizura...sej veš, da jo moram komentirat...izgledaš extra mladostno (pa ne, da drugač ne)...supr! Uživejta!

    OdgovoriIzbriši
  3. Cestitam, kar ne moreva verjeti, da sta ze odrinila. Imava kar kurjo kozo, ko bereva vajin blog in podozivljava najine zacetne trenutke. Skratka, najtezji del je za vama..........zdaj pa zacnita uzivat! Zdaj pa lahko zacnemo planirat nas miting. Midva ze komaj cakava,

    Tina in Gasper

    OdgovoriIzbriši
  4. Marjeta, luštna frizura, super :)

    OdgovoriIzbriši
  5. in vidva sta cunje s sabo nosila... dobro razmislita in ugotovila bosta, da rabita še kaj za oblečt za na treking! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tale frizurca Marjeta ti res pase!
    Po mojem, da sem vama jaz pozabila povedati, kaj in od kje si zelim kaksno fajn stvar... pa za Daso tudi. Hmmm, bom se malo razmislila... dejta se malo vec slik od cunj na trznici poslat :)
    Tina in Gasper, tudi vama (zdaj ze) prekaljenima popotnikoma - lep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  7. ej, kaj si bosta popotnika mislila o nas, potrošniško orientiranih doma ostajajočih- da nam gredo sam cunje pa frizure po glavi.!!

    OdgovoriIzbriši